Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

God morgon

Finns det nå härligare än att vakna och se att solen skiner? Nej..

Direkt efter att jag hade vaknat så hoppade jag upp på cykeln och cykla 8 km :) Duktig ja. Efter det fick de bli frukost och nu sitter jag här och försöker komma mig för med nått. Skulle behöva dammsuga och byta sängkläder inne i brosans rum. Håller mest till här inne nu, eftersom att det är här datorn står. Och så lär jag städa undan lite på mitt rum, men först får det bli en kopp kaffe!

Runt halv 12 ska jag börja gå mot skolan och luncha med Louise och snack lite skit innan min lektion börjar 12:40 :) Slutar kl 2, då ska jag hem och färga håret! Lika bra och göra det innan pappa kommer hem, har ju en förmåga att kunna kleta hårfärg i hela badrummet när jag håller på. Han tycker inte om det :P Sen efter det ska jag ut och springa, sen blir det väl bara lungt. Så ser mina planer ut för dagen!

I morgon är det fredag. Då ska jag tvinga med mig mamma och handla efter skolan, måste köpa mat tills på lördag. Och sen efter det så ska jag hålla på med bilen lite, och sen städa huset och fixa i ordning på altan. Kan ju inte se ut som ett katastorf område där om de kommer folk :P

Är så sjukt taggad till lördgaen så det går inte att förklara!!

Nu ska jag gå och fixa kaffe :) Ha en bra dag allihopa!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: