Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ingen bra start på denna dag

Nä, det var de inte. Morfars dödsannons var med i tidningen idag :( Känns så overkligt att se den! Har liksom inte fattat att han har gått bort än.. Jag skrev iaf själv versen (stavas det så?) som är med på annonsen. Sen så skrev jag och mamma lite kort om hans liv och skickade in en bild på han som också var med på sidan av annonsen. Men som sagt, det känns overkligt..

Har ju inte uppdaterat här så mycket så sista tiden, ni förstår säkert själva varför.. Men nu har jag både tid, lust och ork så tänkte skriva lite nu!

I måndags så höll vi på och fippla lite med bilarna. Och på kvällen var vi ut och körde en sväng i min bil :) Haha! Det måste ha sett skit kul ut. Jag själv körde den också :D SKIT KUL! Men lite ovant. Har inte skrattat så ärligt på läääääänge, och det var så skönt att få lägga av riktiga asgarv efter allt det som hade hänt dagen innan. Hoppas att morfar såg oss då :) Det var vansinnigt kul!

På tisdagen så åkte jag och mamma till mekonomen för att hämta ut lite grejer till min bil, sen tog vi en runda på stan. Köpte en ny bikini, äntligen! Men det var inte direkt så man hoppade av glädje för att man äntligen hade hittat en som man vela ha, lära nämligen ta en storlek större än vanligt. HATAR DET! Men mamma säger att jag har fått ''kvinnliga former'', så det är därför.. Men ändå, det är inte kul. Får knappt på mig ett par jeans som hänger i gaderoben nå längre tack vare dom fördömda höfterna jag har fått. Jaja, det är väl bara att gilla läget antar jag?

Igår så hände det inte mycket, varken jag eller mamma hade lust att göra nått speciellt. Så det blev mest bara lugnt! Var iväg och köpte lite blommor till trädgården bara, och så köpte vi lite annat smått och gott till bilen :) Sen åkte jag hem till pappa. Var ut och gick en timme på kvällen, sen hem och duscha och la mig..

Jag har varit ledig en vecka nu.. Eller, i tisdags skulle jag till skolan egentligen. Men hade absolut ingen lust med det så jag stannade hemma med mammsen istället och umgicks med henne. Men idag är det dags för skola igen! Har dock bara en lektion, svenska.. Sen efter det så ska jag gå hem till mamma och hälsa på.

I morgon får jag besök från dalarna, om det blir som det var sagt.. Sen på lördag är det cruising som gäller :) Vi ska vara några tjejer + håkan hemma hos mig och grilla innan :) Hade velat bjuda hem fler, men mamma vill inte ha så mycket folk hemma nu så det får räcka med dom jag redan har bjudit.

Nu ska jag lyssna på lite Eddie Meduza, hans musik får mig jämt på bättre humör! Sen ska jag fixa lite mat och gå till skolan och möta upp Jessica.
Tjing!


Hoppas på en lyckad kväll på lördag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: