Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Nu är det sommar!

Dåligt uppdaterat igen, jag vet.. Men ska göra ett försök nu!

Fredag: Var till skolan, hade en lektion mellan 12:00-13:15. Hade bild.. Ritade bara några blommor och upptäckte hur talanglös jag är på att teckna/rita, haha! Efter skolan så gick jag hem till pappa och packade ihop grejerna och sen promenerade jag hem till mamma. Kalle var där hemma och höll på med min bil, så jag kollade på när han höll på och byta nå grejer :P Snäll som han är, utan han hade det inte hänt ett skit på min bil!
Senare på kvällen så fick jag besök från dalarna.. Det gick väl som förväntat med det. Inge bråk eller tårar den här gången iaf, skönt det! Efter de så gick jag hem och kollade på tv, och somnade tidigt.

Lördag: Gick upp vid 9. Mamma frågade om jag skulle med till Bernö och köpa lite blommor, och givetvis gjorde jag det. Det är mammas och min grej liksom, åka till Bernö och köpa blommor. Skönt att få lite egen tid med henne! Efter det så åkte vi till ica och handlade inför kvällen. Sen vart det stressigt hemma! Vi skulle hinna plantera blommorna, fixa med den nya fontänen, dammsuga, torka golven, bränna skiva, duscha och göra sig klar. Men vi hann! Dessutom rensade vi avloppet mitt uppe i allt, haha :P Vid 4 tiden kom Linda L, Sara och Maria :)  Då tände vi på grillen och åt, mumsigt vare! Louise, Linda J och Tina kom också :) Sen satt vi där och drack lite och hade allmänt trevligt! Runt 8 tiden så åkte jag, mamma, Louise, Maria och Sara ner till stan med Sven i hans ford :) Vi åkte nått varv på stan, drack öl och njöööööt! Helt underbart var det! Och med tiden blev man allt mer dragen också, men vart alldels lagomt full! Skönt de. Helt fantastiskt väder var det också, varmt hela kvällen!
Sven åkte hem runt 12 tiden, och då hade jag tappat bort alla som jag var med.. Så då tänkte jag att det var lika bra att åka hem, började känna mig lite trött också. Men då träffade jag på Jackson :) Skit kul att träffa han igen! Och han tyckte att jag skulle åka med i grisplyman, först vågade jag inte riktigt med sen hoppade jag in iaf. Jätte trevligt folk i bilen med! Så det var kul. Sen skjutsade dom hem mig också, jätte snällt tyckte jag eftersom att jag hade ingen större lust att gå i klackskor i 6 km.. När jag kom in så rev jag ner halva huset, var så dragen.. Slockade på en gång efter att jag äntligen hade tagit mig till sängen!

Söndag: Vaknade halv 9, vilket är ett under. Brukar jämt vakna runt 4-5 på morgonen om jag har druckigt. Mådde så fruktansvärt illa när jag vaknade! USCH!! Gick först ut på altan och la mig på soffan där och somnade, sen gick jag in på soffan och somnade där, sen började jag må illa så då gick jag in på mitt rum och la mig igen, sen till mammas säng, och till sist borsans säng :) Haha! Inte fören vid 2 tiden på dagen började baksmällan ge sig. Och mamma och brosan var precis lika dåliga :P Nu blir det nyktert ett tag framöver igen känner jag..

Så min dag har bara gått åt till att gå runt och må skit. Runt 6 tiden gick jag hem till pappa, med eddie meduza på högsta volym i öronen och bara njööööt av värmen och solen! Och jag kände då, fyfan va mitt liv är UNDERBART! Även fast det känns jätte jobbigt med morfar så mår jag jätte bra och är så lycklig!! Har så mycket att se fram emot i sommar, kan knappt bärga mig. Hoppas att det blir en lyckad sommar!

I morgon ska jag ta mig till skolan en sväng, sen hem till mamma och greja med bilen :) 2½ vecka kvar innan den ska besiktas, så håll tummarna för att den går igenom ;) Inte för att den kommer att göra det, men hoppet är det sista man ska ge upp ;D

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska hoppa in i duschen sen ska jag sova!
Tjing


En vecka sen du gick bort nu morfar <3
Tänker på dig hela tiden!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: