Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Rättvik

Det blev rättvik igår iaf :) Trodde inte att jag skulle kunna ta mig dit på nå vis.. Men jag kunna åka med Carro, Louise och Emelie.. Hade en timme på mig på morgonen att göra mig klar, stressade som bara den kan jag lova! Vi började åka i 12 tiden, känndes som om att det tog evigheter innan vi kom fram för man var så taggad. När vi kom fram så kändes det percis som om att man kom hem igen, det kändes så rätt! Jag älskar verkligen rättvik, allt är så bra där :P Och allt är så himmla fint!! Aja, vi gick och åt på sibylla på en gång eftersom att vi var så hungriga. Vi mötte även upp Sara :) Sen gick vi runt på marknaden.. Mötte upp Anne, Macko och Erik med. Vi yra runt där i några timmar, sen skulle Carro åka hem så jag, Louise och Emelie gick och hämtade våra grejer och sen gick vi alla ut på bryggan :) Mysigt som fan var det att sitta där i solnedgången och ta en öl och dricka lite vin :) Sen fick Emelie och Anne för sig att bada näck också, haha :P

Efter att vi hade varit ut på bryggan så var det dags att bege sig hemåt =/ Då var klockan runt 7 kanske.. Hade SÅÅÅÅÅ gärna stannat kvar och druckigt nån öl till och svina runt där på kvällen, men då hade jag inte kommit hem på nå vis. Men innan vi åkte hem så åkte vi och åt på en resturang :) Dyrt var det, lite mat fick man, men jävlar va kul vi hade! Jag, Louise och Emelie hade ju druckigt så vi var lite påverkade, och sen var vi alla svin trötta. Vi skrattade och fulade oss och hade allmänt skit kul! Tror inte att vi är välkomna där nå mer :D Haha.

När vi kom hem så gick jag, Louise och Emelie hem till henne.. Kollade på film, och sen blev jag så trött så jag gick hem och la mig vid 11 tiden, slockna på en gång! Helt slut efter dagen. Men hur kul som helst var det! Längtar till Classic som faaaan nu!

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Har bara plockat reda inne på rummet, tvättat en maskin och vart till morfar :) Han verkade må mycket bättre idag, kul att se :) Och nu ska jag gå och packa klart mina saker för pappa kommer hit snart och hämtar dom.. Ikväll blir det bara nått onyttigt och tv, orkar inte med nått annat.

Imån är det skola igen =/ Usch!! Vill ha lov nu. Ska ut och köra med Magnus på morgonen, och hur det ska gå vet jag inte.. 2½ månad sen jag körde nu. Så håll er borta från vägarna!! Och på tisdag måste jag göra klar truck kortet, vill få det överstökat nångång nu. Är bara lite över en månad kvar till lovet nu, sköönt som fan :)

Nu ska jag gå och packa klart..
Tjing!


Det är så hemskt det som hände Micke och Patrik..
Jag hoppas verkligen att alla som kände dom tar lärdom av deras misstag nu!
Vila i frid.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: