Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Är det härligt, så är det farligt.

Första advent idag. Helt sjukt vad tiden går!

Under helgen har jag och mamma gjort lite jul fint här hemma :) Mysigt. Sk väl plockas fram lite mer när det närmar sig jul också.. Lite för tidigt att dra fram tomtar och skit nu tycker ja.

Igår så var jag och mamma till gammelstilla på julmarknad, jätte mysigt var det där. Köpte lite små saker där.. Sen åkte vi och tände ljus på kyrkogården, sen var vi och köpte mat. Till kvällen var det väl planerat att jag skulle till granliden på Eddie Nilsson, men det verkade inte vara nå folk som skulle dit så jag visste inte hur jag skulle göra. Men Fredrik kom hem hit och tog nån öl med mig iaf, sen drog han till granliden men jag orkade inte följa med. Var helt slut! Så kollade på Eragon med mamma, sen vart det sängen.

Idag har jag fixat och donat lite här hemma, och sen kom bronsan, Linda och Hugo hit och åt lite jul mat med oss :) Mysigt! Längtar faktiskt lite till julafton nu. Önskar att det hade kunnat vara lite snö ute bara och några minusgrader så man kanske hade kunnat fått lite jul känsla! Är så less på det här skit vädret nu.

Ska väl ta och packa ihop mina grejer nu och bege mig hem till pappa. Ska göra lite jul fint där hemma också, eftersom att pappa är kass på det :P Haha. Sen hade jag tänkt att ta en lång promenad, sen blir det väl bara tv och sova. Dags för skola imån igen!

Under nyår drar pappa till Norge, så får lägenheten för mig själv. Skönt! :) Så tänkte ha lite för fest och äta nå god mat där hemma på nyårsafton innan man drar ut på nått annat. Om det är nån som är sugen på att komma så är det bara å höra av sig! :) Inte så långt kvar nu på detta år. Skönt faktiskt, för nytt år betyder nya tag!

Nu ska jag göra nån nytta.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Jag firar nyår med dig, gumman! :)