Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ge mig pengar

Jag har aldrig behövt oroa mig för pengar, jag har jämt haft så jag har klarat mig och fått några hundralappar över varje månad. Men nu är det knapert må ni tro! Väldigt dålig tidpungt att skaffa bil känner jag.

Jag har just nu 700 kr. Den sista kommer studiebidraget på 1050 kr. Det är alltså 1750 kr.. Jag ska betala försäkringen på bilen (250) studentmössan (400) och skolfotot (400) och så tillkommer det kanske 200 kr till bilen också. Lär köpa nå sladdar så jag kan koppla in bättre ljud. Står inte ut med skruttet jag har nu! Och när jag har betalat allt de har jag alltså 500 kr kvar.. Jag HOPPAS att jag får mina 700 av skolan till slutet av månaden, för då har jag iaf 1200 kr. I december ska jag på julbord på hillbillys, det går väl iaf kanske ett par hundra till det. Sen fyller Louise 18 år, då ska man köpta present till henne och så ska det ju såklart firas, så alkohol lär ju köpas. Har ränkat ut att det kanske kommer gå på 650 kr för julbordet och kalaset. Då har jag 650 kr som ska räcka till julkappar åt 5 personer + katten så klart. Lilla Nisse lär ju ha nå också =) Så jag är fattigare än fattigast nu känns de som! Just jag förfasen, lär fylla på telefon med 200 med. ÅÅÅÅH!!
FYFAN FÖR DET HÄR!

Nu blir det hejhej nyktra helger fram till den 12 dec då julbordet är. Suck! Har nästan full tank i bilen iaf, får snåla på de så gott det går. För tanka kan jag ju bara glömma nu!

Som sagt, har aldrig haft pengar brist förr, så detta är nytt för mig :P Har liksom aldrig behövt tänka en gång till innan jag köper något. Trodde jag skulle ha råd med nya skor denna månad, så jag slipper hasa runt i mina skruttna skor som jag har haft i 2-3 år. Men icke!

Så i helgen blir jag alltså nykter. Om inte någon bjuder på en fylla? ;) Så blev det ju i lördags, och de tackar man ju inte nej till =) Nä då, kanske ska ta och göra nån nytta i helgen istället? Får nog bli så.

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Blir inget julbord. För få anmälda =/

De flesta verkar vilja åka på luciarock i Vika istället.

Sprid ut det är du snäll.