Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Strike!

Jag har upptäckt mina nya idoler, The Baseballs! Har nyss lyssnat igenom ett av deras album, Strike. Så fantastiskt bra! Låtarna finns på youtube, rekomenderar verkligen er att lyssna på dom om ni aldrig har hört dom förr. Jag lir så glad av deras musik! Umbrella och Hot 'n cold är mina favoriter, och ja, det är covers på Rihannas och Katy Perrys låtar.

Igår var det öppet hus på skolan, var kul faktiskt! Lillebror kom dit och testade på att köra lastmaskin och grävmaskin, han tyckte att det var skit kul! Storebror prova på han med. Dom såg ut som små barn på julafton när dom satt där i, precis som mig hihi. Vi är bra lik varann vi =P

Idag gick jag upp i skaplig tid, for iväg och köpte en julklapp till pappa. Den var nedsatt från 595 till 195 kr, så tänkte att det är lika bra att åka iväg i tid och köpa den, innan de tar slut. Åkte hem och slog in den efter det, sen åkte jag till skolan och hade en ''lektion''

Sen dess har jag inte gjort mycket. Väntar på att min bror ska bli klar i garaget så jag får gå in där och rota fram en del av jul sakerna. Första advent på söndag ju.. Tiden bara rinner iväg! Ska nog till gammelstilla imån på julmarknad, sen hem och fortsätta med jul sakerna. Sen på kvällen imån blir det nog Eddie Nilsson på granliden =)

Just ja, fick köra en maskin värd 2-3 mille igår (kommer inte riktigt ihåg vad Brodin sa att den kosta) inte alla dagar man får göra det eller =) Så nu kan man känna sig lite manlig!

Det var allt jag hade att säga idag.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Går det att få tag på skivan nu? Jag letade ihjäl mig för ngn månad sedan och hörde av mig till Ginza för att se om de ville ta hem den... men det ville de inte haha.



De är för jävla bra!