Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Vilket folk det finns!

Det finns folk jag inte alls förstår mig på. Som den där ''Kissie'' som bloggar. Söker ni på det namnet nånstans så får ni fram hennes blogg, om ni inte har läst den förr.

Vilken brud säger jag bara! Är man fet och mer eller mindre värdelös bara för att är en större storlek än xs? Jag blir så förvånad och fram för allt fröbannad när jag läser det, så jag vet inte ens vad jag ska skriva. Hur kan man säga nått dyligt? Jag tar inte åt mig av det hon skriver, men det finns så många andra tjejer som gör det! Det går rykten om att det är två tjejer som begick självmord tack vare henne och hennes syn på livet och människan, dom visste att dom aldrig skulle kunna bli som henne, och tog därför livet av sig.

Är det så det ska vara? Det är ju rent vansinne.

Visst, jag skulle gärna vela vara smal osv.. Men vafan hade det spelat för roll egentligen? Inte fan hade jag varit lyckligare för det eller. Jag har min underbara familj, släkt och vänner. Det är allt jag behöver! Det är dom som gör mig lycklig, inte siffrona på vågen. Så länge jag och min kropp mår bra, så har jag inget att klaga på.

Så, nu fick jag de sagt med =)

Nu ska jag gå och ta ut PIZZAN ur ugnen och jag ska NJUTA AV DEN RIKTIGT REJÄLT!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Finns väl inget härligare än fruntimmer med hull och former? Underligt hur det blivit i världen.