Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

God morgon!

Idag känner jag mig på topp och är på jäkligt bra humör, trots det tråkiga vädret!

Idag hade jag bara en lektion i skolan, så jag struntade i den. Tyckte att det var viktigare att ta en stor städning hemma hos mamma! Det behövs verkligen, speciellt inne på mitt rum. Mamma är så krasslig så hon kan inte städa själv, så jag tänker vara snäll och göra det åt henne =)

Annars idag så har jag inte så många planer. Ska prova min klädsel som jag ska ha på halloween bara, och sen ska jag kanske kravla mig hem till Linda eftersom att hennes oerhört söta son Hugo fyller 5 år idag =) Så då blir det lite fika där bara, men får se hur det är med ork till det efter att jag har städat och donat..

Ikväll så verkar det bara som om att det blir lugnt. Har inte direkt nån lust att göra något speciellt heller när det är sånt här väder. Känner mest för att krypa under täcket med chips skålen på magen och kolla på en bra film och somna till den. Just nu lutar det åt att det blir så, men man vet aldrig med mig. Det slutar väl med att jag sitter dyng full nånstans ikväll. Brukar kunna bli så när jag säger att jag ska ta det lugnt..

Ser fram emot halloween och völund smed spelningen! Ska ha lite för fest här hemma innan, så ni som vill kika förbi kan ju höra av er =) Tänkte att man kunna börja rammla in här i 4-5 tiden, och sen bege sig mot rowdy's i 7 tiden, eftersom att dom börjar släppa in folk halv 8. Blir väl nå gott att sitta å knapra på här hemma, och nå lekar eller kortspel typ. Så hör av er om ni vill komma! =)

Nu ska jag dricka upp kaffet sen börja med städningen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 linda´
skriven :

I'll be there! ;)

2 Linda
skriven :

Jag vill komma jue ;D