Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Halloween

Då var det halloween igen då, tiden går så fort!

Igår vart det bandy, edsbyn fick stooor styk! 8-2 till Saik, så jävla härligt! Efter matchen gick jag och Fredrik hem till hans farmor, Louise och Sara var där med. Vart bjuden på lite pizza :) Satt fint i magen den. Sen vart det åka hem och blanda shots, sen bums i säng!

Var väldigt seg startad imorse.. Men slängde i mig en kopp kaffe sen åkte jag till ica och tog ut pengar och köpte ciggaretter så man har så man klarar sig ikväll. Har ju en förmåga att röka som en skorsten på fyllan.. Annars så röker jag faktiskt inte så mycket. Typ 2 st om dagen bara.. Ganska bra det iaf =)

Nu ska jag städa undan här hemma och göra mig klar, sen vänta på att allt folk ska komma. Blir för fest här, sen drar vi till kng och super vidare till dom ljuvlifa tonerna av Völund Smed och Njord. Hoppas på en kul kväll! Men känner på mig att det kommer att bli en massa tjafs och tårar ikväll.. Suck. Men ska försöka undvika det! Skulle tydligen komma massor av folk dit, ska bli kul att få träffa lite nytt folk =)

Nä, nu har jag inte tid att sitta här nå längre.
Tjing!

Just ja, måste tippsa alla om en låt som jag fann på Linda's blogg tidigare i veckan.
Three Days Grace - Gone Forever. Den finns på youtube, lyssna på den! =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Ja, den låten kan alla karlar som betér sig som runk lyssna på :D Ha en trevlig kväll nu, stumpis! :)