Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Im just a dreamer

I natt var det ingen bra natt, igen.. Har knappt sovit nånting, har bara vaknat hela tiden av en massa konstiga drömmar, en pappa som snarkar så hela lägenheten skakar och två myggor som höll på att ta livet av mig! Men av nån konstig anledning är jag pigg ändå idag!

Men när jag vaknade imorse så kände jag direkt att det inte är nån bra dag idag.. Mycket tankar som far runt i mitt lilla huvud. Så jag tyckte att det skulle bli skönt att få komma iväg till skolan igen så jag fick nå annat att tänka på. Men när jag kommer dit så visar det sig att jag bara hade en halv timmes liktion istället för 3 timmar.. Så det var bara att gå hem när vi slutade. Börjar igen 12:45 med samhällskunskap..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på efter att jag har slutat idag.. Det blir förmodligen bara lugnt. Ska nog åka till jäderfors med pappa en sväng och kolla hur långt min farbror har kommit med kvarn som har håller på att renovera..

Det kanske blir en sväng till Rättvik i helgen iaf, det lät som om att mamma var sugen på att åka dit över dagen och kika lite å =) Men annars har jag ingen aning om vad jag ska hitta på i helgen. Förurom att jag ska färga håret.. Om det är nån som vill hitta på nått, så hör av er =) Känner mest för att ta det lugnt i helgen faktiskt, typ ta en film kväll eller nått. Nykter blir jag iaf! Är så less på allt supande nu. Har druckigt varenda helg sen juli nu.. Det kan inte vara bra. Men det finns ju inte så mycket annat att göra, det finns nästan igen som vill hitta på nått som inte har med alkohol att göra. Typ gå på bio, eller ha en filmkväll hemma med god mat till det eller nått.. Förr gjorde jag jämt sånt med mina vänner, men av nån anledning så har det inte blivit nå av med det. Dom flesta har skaffat sig nya vänner som de umgås med, eller pojkvänner. Och så står man där igen, själv.. Värdelöst.

Jag har mer och mer börjat uppskatta dom små sakerna i livet. Som igår när jag och pappa var och handlade, även fast jag tycker att det är urtråkigt så tycker jag om att få umgås med pappa ensam. Och när jag fyllde 18, det bästa som hände den dagen var när jag var till kyrkogården och lämna en blomma åt morfar, mormor, farmor och lillebror. Hur många är det som åker till kyrkogården när dom fyllde 18? Förmodligen inte så många. Men jag kände att jag lära göra det. Min familj och släkt är det enda som egentligen betyder något för mig, dom är mitt allt, hela mitt liv! Jag älskar dom alla så fruktansvärt mycket.

Nu ska jag sluta predika och slänga mig framför tv'n istället, och sen laga lite mat innan jag drar till skolan igen.
Tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: