Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lillasyster

Det var tänkt att jag skulle ta en lugn och alkoholfri helg denna helg eftersom att lilla Anna har blivit miss fattig! Men näää då. Maria ringde mig och vråla i telefon att jag skulle med till Wate Land med henne och Steffi och kolla på Lillasyster, och efter många om och men så följde jag med. Jag, Maria och Fredrik tog 9 bussen in till Gävle och gick hem till Steffi och började dricka, sen tog vi en taxi dit vi skulle. Dom började spela senare än var det var tänkt, men när dom väl drog igång så var det ett sånt jävla ös!! Folk flög hit och dit, så dag är man ganska så blåslagen kan jag lova. Men det var så grymt kul!! =) Måste göras om!

Fredriks pappa kom och hämtade oss kl 2 och skjutsad hem oss, väldigt snällt tycker jag. Man var ju inte i det nyktrase laget när ma kom hem, så fort jag la ned huvet på kudden så somna ja =)

Vaknade i ganska så skaplig tid i morse, men låg och drog mig i nån timme tillsammans med min nya kissemiss Nisse =) Han är så söt lillpojken min. Och just nu sitter jag bara här och glor, har nyss ätit lite mat. Ska väl ta mig i kragen och städa undan lite på mitt rum strax, det behövs! Är konstigt nog inte bakis idag så då kan jag ju lika gärna göra det. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, det visar väl sig.. Ikväll börjar iaf Dansbanskampen igen, så det lär man ju se! =)

Längtar så nå grymt mycket till nästa helg!! Ska bli skit kuuul. På fredagen blir det först bandy, Saik - Edsbyn sen på lördagen blir det förfest här hemma innan vi drar till kungsgården. Vi blir ca 10 st här hemma, så det blir nog trevligt =)

För övrigt under lovet vet jag inte alls vad jag ska göra.. Blir väl mest bara slappa och vila upp sig inför helgen =)

Nu ska jag göra nån nytta.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: