Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Trötter

Även fast jag bara hade två lektioner idag så känndes dagen skit seg. Var iväg till tandläkaren också, usch. Hatar tandläkare. Måste tillbaka dit igen också, en lagning hade lossnat.. Det ser jag inte fam emot.

När jag kom hem så slocknade jag mer eller mindre direkt, och nu sitter jag här nyvaken. Ska försöka vakna till liv och laga nå mat, sen gå ut och gå en sväng och rensa tankarna lite. Det är så mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud nu..

Igår blev som sagt min kära katt Dixie överkörd. Smällen hade tagit i huvudet så hon dog direkt iaf, tur det så hon slapp lida. Var så läskigt att bära henne innan vi skulle gräva ner henne, hon såg inte ens död ut. Man kunna inte se att hon hade blivit överkörd om man bortser från blodet i munnen. Hela hon var bara alldeles stel.. Kommer sakna henne nå extremt mycket, hon har lyst upp mitt liv bra mycket, faktiskt! Många tänker "det är ju bara en katt" okej, visst.. Men hon höll en sällskap i 2½ år iaf, hon var den som var med mig mest när jag var ledsen. Jämt när jag var ledsen kom hon och la sig i knä eller på magen på mig, precis som om att hon visste att man var ledsen. Det kommer jag att sakna.

Men det blir nog en ny katt nu, men det är inte säkert än. Måste diskutera med mamma om det först..

Förövrigt är jag så trött på folk nu så det är nå grönjävligt. Lögner, svek och ännu mer lögner är det man får rakt upp i ansiktet hela tiden. Orkar inte med det nå mer! Vill bara att sånna människor ska försvinna ur ens liv illa kvickt.

Nu orkar jag inte sitta här nå mer..
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: