Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Back

Idag skulle vi åka till Hudik med klassen och kolla på väg bygget där, och alla maskiner. Men så klart ska man bli förkyld och inte kunna följa med! Hade väl egentligen kunnat följa med, men då hade jag säkert bara blivit sämre, eftersom att vi skulle vara ute hela dagen.. Så jag stannade hemma istället.

Har inte gjort nå vettigt alls idag. Har bara lagat pyttipanna, med vitlök och matlagninsgrädde i och stekt ägg till det. Mums så gott de blev! Kan det där med mat ja..

Just nu sitter jag och lyssnar på Torgny Melins - Allting som jag har. Förr kunna jag inte ens lyssna på den, eftersom att de var min och mitt ex's låt.. Och visst väcker den känslor när man lyssnar på den. Saknar den tiden, faktiskt! Då var man så kär och lycklig. Nu är det bara tvärt om..

Hur som helst, i lördags skulle vi fira Mickes 26 årsdag.. Vi skulle åka till bollnäs och kolla på Lasse Stefanz bestämmde vi. Dom började spela kl 21 och vi var där 00:30 :P Och då var det redan fullt där inne, så vi fick inte komma in. Så då dryga vi runt där lite, sen åkte vi hem å sov.. Men kvällen vart ganska så lyckad iaf =)

Satt och tänkte på i lördags, sist jag hade så där riktigt jävla kul.. Och det måste faktiskt vara när vi åkte till västerås i sommras, på power meet. Annars har dom andra helgerna varit roliga ''om man har bortsett ifrån de å de..'' men så var det inte när vi var där. Det finns inget som inte var klockrent där! Hade så fruktansvärt kul med Louise där på morgon kvisten. Med dom andra också tidigare på kvällen för den delen med.. Det måste ha varit det roligaste som har hänt sen ccw förra året! Årets ccw vart ju inte så där jätte lyckat. Vart så mycket bråk och tajfs så. Hoppas det blir bättre nästa år =) Känns tråkigt att sommaren och allt kul är över nu. Men ser fram emot nästa sommar!

Nått mer som jag också ser fram emot är Halloween, för då spelar nämligen Völund Smed på Rowdy's =) Så jag och Sara ska dit, och vi ska så klart klä ut oss. Ska bli gymt kul =D

Nä, nu lär jag gå och städa undan på mitt rum.
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: