Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Besviken

Ännu en avklarad dag i skolan som gick galant! Har mest tränat på redskapsbyte idag och fjollat runt på planen.. Sen efter lunch kom Arbetarbladet å intervjua mig. Dom ringde igår och frågade om dom fick göra det, eftersom att det är inte så många tjejer som utbildar sig till maskinförare och för mitt intresse för gamla amerikanska bilar. Jag fyller ju 18 på lördag så det skulle hamna i tidingen antingen då eller på fredag.. Pinsamt :P

Igår vart det inte många knop gjorda, var mest hemma. Drog ut en sväng på kvällen bara med pappa å övningskörde lite. Ska väl göra det ikväll med! Och så plugga en massa teori.

Skulle ju åka till rättvik i helgen, men det sket sig ganska så rejält. Finns ju sina förklaringar varför, men det behöver jag inte gå in på här.. Så jag blir hemma med familj, släkt och vänner istället. Om det är nån som är sugen på tårta så är det bara att komma förbi =) Kanske blir nån öl på kvällen med! Sen hoppas jag att det finns nå annan fest man kan dra på. Men sen nästa helg ska jag ha fest hade jag tänkt. På fredag blir det tacos hemma hos mig, så ni som vill komma får höra av er =) Sen får vi se vad vi hittar på efter det, om vi blir kvar hos mig eller om vi drar ut nånstans. Sen på lördag ska jag hem till Linda på lite festligheter, hon fyller ju 20 nu på söndag så det lär ju firas =)

För övrigt så rullar livet på! Har ju vart några uppförsbackar dom senaste dagarna, men det har inte varit så farligt. Man slutar aldrig att förvånas av människor har jag märkt! Ångrar nu att jag inte lyssnade på det alla sa tidigare, dom hade rätt allihopa. Så jävla rätt! Jag är inte sur, grinig eller bitter för det blev som det blev mellan oss.
Grymt besviken bara.

Nu blir det tv och vila lite..
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: