Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Födelsedagsbarnet Anna Lund!

Då var man 18 år då :) Känns hääärligt.

Har inte tid att skriva så mycket här, har massor att göra.. Men födelsedagen kommer att firas här hemma hos mamma med familj, släkt och närmsta vännerna. Sen blir det nån öl här, får se vad som händer efter det. Gävle cruising eller rock i järbo iaf =) Har inte allt för stor lust att åka till gävle, är rädd för att kvällen bara kommer att sluta i tårar då. Och det vill jag då inte att den ska göra!

Nu ska jag ta mormor's gamla cykel och bege mig ut i morgon solen. Ska cykla ner till kyrkogården och lämna blommor åt morfar. År mormor, farmor och lillebror också för den delen, dom ligger ju där dom å. Men det här blir första födelsedagen utan morfar, det kommer kännas grymt konstigt. Saknar han så! 3½ månad har det gått utan min bästa vän nu, och jag kan fortfarande inte förstå det.


Jag älskar dig morfar <3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: