Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ge mig mera

Är så fruktansvärt glad över att jag kom in på anläggning. Jag får en skit bra utbildning, har chansen att jobba över hela världen och täna bra när jag har tagit studenten, även fast jag knappt anstränger mig.. Måndag-onsdag sitter vi mest ute i maskinerna och tränar, vilket är skit kul. Lite svårt så här i början, men förr eller senare kommer det väl att ta sig! Igår fick jag lära mig att köra dumper, skit kul vare =) Sen när det gäller de teoretiska så har vi eget ansvar, vi behöver liksom inte sitta vid skolbänken under bestämda tider, utan vi kan göra det hemma om vi så vill. Bara det blir gjort förr eller senare.. Samma sak är det med kärnämnena. Kan det bli bättre än så? Skulle inte tro det!

Idag i skolan så plockade vi blommor (igen) på naturkunskapen och skrev vad dom hette. Sen på samhällskunskapen svarade vi bara på några frågor, sen fick vi sluta. Slappt som fasen! Och imån blire ännu slappare. Då ska jag och Jessica bara ringa till stället där dom gör diesel, bensin osv. i Lysekil och fråga om vi får komma på på studiebesök, vi ska nämligen ha det som vårat projektarbete. Sen har vi sammhällskunskap, ska svara på två frågor sen får jag gå för då är jag klar. Hääärligt =)

Imorgon kväll blir det bara lungt. Eller nyktert iaf, orkar inte dricka.. Blir nog en film med mamma och äta nått gott bara =) Sen på lördag blir det kng, ska bli kul! Men blir nog nyktert då med, min kropp är så sönder supen nu så jag orkar inte ens tänka på alkohol.. Kanske blir nån öl bara =)

Om 9 dagar fyller jag 18 år, hela 18 år. Tiden går fort! Tycker det inte var så länge sen man satt med bröderna i sandlådan och lekte med traktorer.. Ser iaf fram mot 18 årsdagen, då blir det god mat, öl och grogg tårta med några vänner i rättvik =) Längtar! Sen kanske det blir lite festligheter hemma hos mig helgen efter för mina andra vänner. Men får se hur många det är som är intresserade av det, så ni kan ju höra av er =)

Nu ska jag hitta på nå vettigt att göra.. Plugga teori kanske? Det är dags för det nu, inte långt kvar till uppskrivning och uppkörning nu eller..
Tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: