Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Mycket just nu..

Mycket som händer just nu, så har inte tid alls att skriva nå här.. Men nu gör jag det endå :P

Lördagen blev väl så där.. Böjade med att jag, Micke å Sara åkte till falun över dagen och kikade. Det var mest jobbigt att gå runt där i leran, men trevligt vare :P Sen på kvällen åkte vi till kng. Bra musik och träffade lite roligt folk. Men sen så hände det mycket skit också.. Så kvällen var väl inte så där jätte lyckad.. Men helt OK om man bortser från all skit som hände! Mycket folk och bra band iaf.

Igår låg jag mest och mådde som jag förtjärnade sen lördagen. Sen på kvällen gick jag hem till Sara en sväng bara.. Somnade ganska så tidigt, men var lik förbannat skit trött i morse när jag vaknade!

I skolan har jag inte gjort allt för mycket idag. Kört lastmaskin bara och svarat på några frågor i böckerna.. Imån ska jag få lära mig att köra grävmaskin, det ska bli kul =)

På lördag fyller jag 18 år, lite svårt att fatta faktiskt.. Glöm inte bort att gratulera mig då ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa teori. Körning och skrivning nästa vecka, nervös som fan är jag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Det ska bli flera ggr! Så jäkla skoj när allt funkar.