Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Ny tatuerad

Nu så, nu har jag min Chevrolet Impala tatuering på handlederna :) Tog inte alls lång tid att göra den, dock gjorde det väldigt ont! Men det var det värt.. Mamma fick nå impulsryck å tatuerade sig med, vart fint de å :)

Just nu sitter jag hos pappa å väntar på att Sara ska komma hem så jag kan dryga på henne. Får se vad vi hittar på under kvällens gång..

Annars då? Går mest i skolan å dricker grogg känns det som. Fast jag dricker inte grogg i skolan förståss, utan under helgerna. Är så less på supandet nu, så i helgen blir jag nykter. Min kropp orkar bara inte mer! Laddar inför nästa helg istället, då fyller jag nämligen 18 och då bär det av till rättvik för att fria det :) Längtar!

Helgen som kommer nu blir det mest bara lugnt. Iaf på fredagen, då blir det nog bara nån film med mammsen eller nått. Sen på lördag blir det rock Kungsgården! Hoppas vi ses där :)

Nu orkar jag inte skriva mer :P
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: