Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dop

Idag är det dags för dop för Joel :) Joel Kristoffer Lif Jäderberg tror jag att han skulle döpas till. Och jag ska bli gudmor, så ska stå där uppe med honom, Kia och prällen. Shit va nervös jag är haha! Jag ska hälla upp vattnet och tända ljuset. Slutar väl med att jag häller vattnet utanför och tänder eld på mig själv. Brukar kunna ha en förmåga att göra bort mig när jag är nervös =) men det ska nog gå bra.

Igår vart det en lugn kväll. Tog en promenad i regnet bara (uppfriskande faktiskt) och sen glodde jag på tv med mammsen. Sen somna jag rätt tidigt.

Vaknade av att jag låg och grina i morse. Drömde att pappa hade dött =/ Usch, det kändes så verkligt..

Ikväll vill jag till bollnäs. Eller hade velat åka dit nu under dagen med, det är ju motor revyn.. Men pengarna lyser med sin stooora frånvaro så blir nog bara hemma idag med tråkigt nog =/ Hatar att vara fattig!

Nä, har inte tid med detta. Ska göra mig klar nu sen ska jag och mamma hämta upp Micke, sen vidare in till gävle och leta på kyrkan vi ska vara i. Ha en bra dag alla! =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: