Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Grå torsdag

Igår vart det hastigt ändrade planer.. Johnny hade tidigare frågat om jag skulle med ut på kharma igår, men jag tvekade rätt bra på det. Kännde inte alls för att gå ut. Hade dessutom inga pengar. Så jag bestämde mig för att följa med nån annan gång istället. Var ut och tog en lång promenad på kvällen, kom hem så där svettig om mysig. DÅ säger Louise att jag ska med ut ändå, jag hade liksom inget val haha. Och varför inte? Sitta inne och ruttna kan man ju inte göra. Innan 11 är det gratis inträde och halva priset på öl och cider.. Så vi satt här hemma och snacka skit innan vi drog dit. Var inte så mycket folk där, men det var kul endå =) Drack endast tre öl och två shots under kvällen, så var inte ens full. Så slapp vara bakfull idag =) Skönt!

Är dessvärre skit trött idag! Tror det har mycket att göra med det trista vädret.. Somnade rätt sent i natt / morse med.. Men ska ta en kopp kaffe strax och borsta tänderna, dra på nå bra musik, släpa fram dammsugaren sen är jag i full gång! Ska ta en lång promenad idag med. Sen till ica och köpa nått götta till kvällen.

Nästan vecka börjar bantningen för mig. Eller bantning och bantning, ska börja äta nyttigare och dessutom prova på allévo's soppor. Ska börja träna mer än vad jag gör vanligt också. Ska köra på som fan fram till studenten nu har jag bestämt! Får se om de ger nå resultat eller inte =) Jag gör inte detta för att jag tycker att jag är fet eller nått, utan för att jag mår bra av det. Träning och bra mat, vem mår inte bra av det? Har kommit in i en ond cirkel där jag inte är allt för nyttig av mig, hatar det. Så nästa vecka börjar kampen mot den onda cirkeln. Och banne mig om jag inte klarar det! Ett par kilo vill jag gå ned iaf.

Skulle vara härligt om marken kunna torka så man kunna vara ute och springa i skogen och i trebo.. Inge vidare roligt nu när det är så blött och lerigt.

Nej, kaffe och borsta tänderna var det ja.
tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: