Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Irriterad

Usch va det kokar i hela kroppen. Känns som om att allt och alla går mig på nervera nu..

I fredags morse började vi rulla mot Skellefteå, resan dit tog ca 7½ timme. Men det gick bra! Checkade in på hotellet, 4 stjärnit! Mycket flådigt. Sen åkte vi till skolan där, fick lite info om helgen och så.. Efter det skulle vi få mat på skolan, men vi var ett gäng som sket i det och tog en tur på stan istället =) Jag menar, vem vill sitta i nån gammal skola och äta ruttna köttbullar när man kan vara ute och upptäcka en ny stad? Första gången jag var i Skellefteå, så vela ut och se hur det såg ut. De första vi gjorde var att uträtta ärenden på systemet =) Haha. Sen skulle vi äta pizza, men det sluta med att vi hamna på nån fin resturang. Svin dyrt! Men kul =) Sen gick vi tillbaka till hotellet och drack nån öl innan det var sängdags. Somnade som en stock kan jag lova!

Vaknade rätt tidigt på lördagen, då var det dags för frukost sedan begav vi oss till travbanan där tävlingarna höll till. Så här gick de för oss: Kalle kom 9:a i hjulgrävar klassen, Emil kom 5:a i lastmaskinskalssen och Tobias kom 1:a i bandgrävar klassen =) Skolan kom totalt 5:a av 12 st skolor som var med och tävlade. Mycket bra tycker jag! Förra året kom dom 9:a. Tobias fick köra final, där han tyvärr hamna 3:a.. Han tappade en hink med vatten som gav honom en massa extra tid, annars hade han vunnit för han hade överlag den bästa tiden. Mycket tråkigt! Men vafan, bra jobbat endå tycker jag! Och det tyckte alla andra med.

Efter prisutdelningarna så var det dags att bege sig hemåt igen. Resan hem gick fort och smidigt. Strålande sol, otroligt fint när vi åkte över höga kusten bron vid solnedgången. Satt i baksätet då och åt skink macka, godis och drack folk pilsner =) Helt underbart! Det är sånna gånger man känner att man verkligen lever.

Fick mig ett par goda skratt under helgen, ett minne för livet. Och om endast en vecka åker vi till Kiruna, det ska bli minst lika kul. Ser så mycket fram emot det! Har så otroligt kul med min klass så det är sjukt.

--

Idag var jag ledig. Så passade på att tvätta, städa ur, polera och fixa upp bilen. Det tog 4 timmar var helt slut sen. Så nu ska den säljas.. Det var en här och kollade på den idag, får se om hon ska ha den eller inte. Har även fixat lite i trädgården idag..

Imorgon har jag bara nationellt prov, sen slutar jag. Skönt! Då ska jag till storvik på arbetsintervju för sommarjobb, får lite mer info om jobbet då. Får se om det är nått som passar mig =) Hoppas! Ska även försöka dra med mig Louise så vi kan planera lite inför fredagen. Sååå jag längtar! Då ska vi grilla hemma hos mig först, sen kommer hedemora pojkarna och hämtar upp oss, sen drar vi till sala :D Faan va kuuuul!! Längtar!

Nä, nu ska jag kika på tv sen sova =)
tjing!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: