Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Kall onsdag

En riktigt kall och trist onsdag har det varit idag.. Har bara velat ligga under täcket hela dagen. Var inte långt ifrån att jag struntade i skolan imorse, men hasade mig dit iaf. Vart som vanligt inte mycket gjort där.. Började på att gräva dike med grävmaskin iaf =) Fan va svårt det va, haha. Ska fortsätta med det på måndag tänkte jag.

När jag kom hem från skolan så vart det sägen direkt. Sov i 3 timmar (!!) hann knappt lägga mig innan jag somnade. Sover så oroligt nu för tiden så får inte så mycket sömn under kvällarna. Vaknade runt 18 tiden idag av att jag låg och grät. Drömmde att farfar hade glömt bort vem jag var. Han har börjat blivit lite glömsk nu på sista tiden, men va tusan, han är 79 år så.. Har vaknat flera gånger på sista tiden av att jag har gråtit. Det är riktigt obekvämt.. Hoppas att man kan börja sova som folk snart igen.

--

Imorgon tänkte jag vara hemma ifrån skolan, händer ändå inge speciellt där så. Tänkte göra nytta hemma istället. Ska iväg till tatueraren och hämta mitt present kort på 300 kr som jag vann =) Man får ingen tatuering för det, men tänkte tatuera mig efter sommaren om jag har pengar så då blir det ju billigare iaf =) Sen efter det ska jag hem till mamma och packa inför Skellefteå resan. Där är det ju vinter än och svin kallt, så ska dra fram vinterkläderna igen! Och så ska jag handla lite färdkost. Blir en resa på ca 7 timmar så.. Vi tänkte stanna och grilla efter vägen också, om vädret tillåter det då. Då på fredagen när vi kommer dit så är det teoriprov fär dom tävlande, sen middag och nån föreläsning. Efter det får vi göra vad vi vill, och jag ska nog ta en tripp ut på stan då tänkte jag =) Ska nog träffa Croner och dom. Länge sen nu! Lika bra att passa på när man är där..

Sen på lördagen är det dom praktiska tävlingarna, så ska kolla på dom, sen lunch och prisutdelning och efter det drar vi hem. Kommer hem på natten nångång. Så kanske kikar ut till kng då om jag orkar, Enhärjarna och TNE spelar ju. Hinner förmodligen inte se dom spela, men man kanske hinner umgås med folket som är kvar där..

--

Dags för lite musik tipps!
Toby Keith - American Ride. En riktig vår låt enligt mig!
Andersson & Gibson - Moonlit Lake.
Och så bandet Raubtier. Riktig tung norrländsk hårdrock! Har inte funnit någon favorit låt med dom ännu. Första gången jag hörde dom så tyckte jag att de lät skit och att sångaren hade så konstig röst haha. Men ju mer man lyssnar på dom desto bättre blir dom! Låten Dieseldöden är rätt bra med dom iaf =) Ett bra tips (tycker jag) för dom som lyssnar på sådan musik.
Samtliga låtar finns på spotify och säkert på youtube.

--

Så, nu har jag nog svammlat klart haha. Tänkte slänga mig i sängen nu och glo på tv =)
Tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: