Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Katastrof

Ingen har väl missat vulkanutbrottet som har lamslagit stora delar av världen.. Katastrof verkligen! Min bror Emil är just nu på väg till Tyskland för att hämta upp några bekanta som inte tog sig hem därifån på något vis.. Hoppas att resan går bra. Han åker själv ner dit, sitta och köra ca 140 mil helt själv lär bli jäävligt jobbigt. Så lite orolig är man ju.. Så håller tummarna. Men det ska nog gå bra!

Igår vart det inte många knop gjorda. Var till skolan 2 timmar, gjorde inte ett skit typ. Sen hem och fixa lite i trädgården, så nu är det snyggt där med. Ska fixa mer sen när det börjar gå mer åt sommar. Planterade även blommor =) Haha. Jag gillar att pyssla ute så där faktiskt, det är roande!
På kvällen blev det bara film och mys med mig själv. Var bjuden på fest men orkade verkligen inte!

Men idag är det andra bullar! Martina fyller 18 och har fest, Nidhöggs Vrede ska spela. Ös! =D Ska åka hem till Lisa om ca en timme på för fest, sen vidare till Martinas fest. Hoppas på att det blir en lyckad kväll! Men det tror jag nog =) Maria och Sara skulle med ut också, skojj!!

Det var allt för idag.
Vi ses i dimman!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: