Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snart så!

Fy vilken dålig vecka jag har haft.. Dåligt humör och irriterad mig på det mesta. Usch.

Inte långt kvar till studenten nu eller, gruvar mig ganska bra inför det. Visst ska det bli kul, men kommer att sakna klassen och lärarna så mycket! Har så fatta att jag, JAG ska ta studenten. Jag är den första tjejen inom våran släkt som tar studenten, lite häftigt faktiskt. Har redan börjar köpa lite saker till student festen jag ska ha hemma.. Student mössan fick jag hem för länge sen, student klänningen är beställd, student skor är köpta och student plakat beställt. Shit va verkligt allt plötsligt kändes!

--

Igår var jag på arbetsintervju, för sommar jobb. Hoppas jag får det! Det är åt maskin ringen, kan va bra att få in foten där inför framtiden. Verkar vara ett rätt bra jobb med! Orkar inte förklara nu vad det är, får ta det nån annan gång =P

--

Som jag skrev tidigare så har jag haft en mycket dålig vecka, det började redan förra veckan. Tror det är för att det är mindre än en månad kvar tills morfar dog. I lördags var det en månad kvar.. Det känns i hela kroppen. Jag kan fortfarande inte fatta att han är borta! Det går inte en dag utan att jag tänker på han. Den 24 maj i år kommer att bli en jobbig dag. Det värsta är att man går i skolan då med.. Ska försöka gå dit iaf, morfar hade aldrig velat att jag ska sitta hemma och grina över honom när jag kan vara i skolan och göra nytta.. Usch, jag saknar dig så mycket! :(

Men försöker se framåt på det roliga istället. På fredag ska jag och Louise grilla och äta gått, sen kommer Walle och hämtar oss och vi åker till hedemora för att kolla på när dom grillar, sen åker vi mot sala. Det ska bli hemskt kul, hoppas jag. Hoppas att vädret blir bra, men det ser mörkt ut nu.. Men isf tar jag med mig solsken, haha! =)

Nä, nu ska jag lägga in bilderna från skellefteå på bdb.
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: