Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Torsdag

.. bara en dag kvar nu!

Imorse när jag tittade ut så kändes det verkligen att sommaren är på väg. Visst det regnar, men på andra sidan ser man hur allt börjar bli grönt igen =) Känns underbart!!

Igår fick jag ett glatt samtal, jag har nämligen fått sommar jobb =) Skönt att veta att sommaren är räddad. Ska jobba som parkarbetare åt maskin ringen, sen har jag även lite svart jobb också. Kul! =)

Nu ska jag ta och packa mina saker, träna sen göra mig klar och bege mig till skolan för att leta på rektorn sen ha ett par lektioner sen hem till mamma. Efter det ska jag iväg och handla lite tills imån =) Så jag längtar!

Har inte tid med det här nu, tjing!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Grattis till jobben!