Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Buggkurs!

Idag när jag satt och läste i annonsbladet så såg jag att dom drar igång buggkurserna nu snart. Har i såå många år velat börja, och i år händer det! Om inte Fredrik backar ur så satt säga. 200 kr för 6 lektioner, billigt tycker jag!! Dessutom så ska Linda och brosan börja med. Skit kul! :)

Idag fick jag nå städ-rus, brukar få det när det är dåligt väder ute. Kasta ut alla kläder jag har i gaderoben och kolla vad jag skulle ha kvar och inte ha kvar, sen vek jag ihop de snygg så nu är det ordning och reda :) Sen bytte jag sängkläder och gardiner, och sist så dammsög jag rummet. Skönt!

Har nyss kommit hem från stan, skulle kolla om jag hitta nån present åt Linda. Men jag kom hem med två bordsunderlägg med kossor på åt mig själv istället haha :) Typiskt mig. Kommer stå där i sista sekund och fortfarande inte köpt nån present åt henne.

Längtar till lördagen! Då är det gävle cruisingen. Blir ensam hemma på dagen för mamma, bröderna och Linda åker till Åland och vänder. Så tänkte ha min egna lilla förfest här hemma för mig själv då, tänkte grilla lite och så :) Hoppas det inte blir allt för dåligt väder bara.. Men det finns sol på flaska!

För övrigt så känns fortfarande allt helt hopplöst men jag försöker att inte tänka på det.

Nu blire tv till jag somnar, tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: