Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Helt slut!

Det vart så att jag följde med bror till åshammar igår och hjälpte han med veden.. Kul att vara dit igen, har inte varit på den där gården sen jag var liten. Han som bor där, Micke, lekte bror med när han var liten. Men jag minns han knappt, så det var kul att få träffa han igen. Dessutom hans tjej, Nathalie :) Hur trevlig som helst! Vi gick runt där och kolla på djuren och prata lite strunt medans karlarna höll på med nått annat :P

Idag är jag helt slut i kroppen, man har inte mycket muskler att hurra över känner jag! Tur att man inte ska slita nått idag då. Ska nämligen bara in till valbo med Linda en sväng, sen blir det lugnt resten av kvällen har jag besämt mig för.

I morgon ska jag njuta av ensamheten här hemma, grilla och dricka morgan innan det är dags att bege sig till gävle för att göra stan osäker. Det ska bli grymt kul =) Sist cruisingen för i år antar jag, för min del iaf. Nästa blir väl i januari, i avesta. Sommaren är över och hösten är här :( It sucks!!

Nu ska jag göra mig klar och vänta på att Linda hör av sig..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: