Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lycka

I morse vakna jag av att det var ett jävla spring här hemma, mamma bröderna och Linda skulle åka till Åland. Låg kvar och drog mog ett tag innan jag steg upp.

Helt underbart väder var det så där tidigt på morgon kvisten. Kokade kaffe och satt mig och bara njöt av höst solen. Började tänkta på hur mitt perfekta liv skulle se ut, hur jag hoppas att mitt liv blir. Hur mitt liv som lycklig skulle se ut. Så där satt jag och dagdrömde och börja känna en konstig känsla i kroppen, nån typ av lycka. Den har suttit i hela morgonen nu, jag hoppas jag finner den lyckan en vacker dag. Jag känner att det är dags att ta nästa steg i livet, in i vuxen livet. Jag vill inte leva så som jag har gjort dom senaste åren längre!

Men nog om de. Var iväg till ica nyss och handla lite till kvällen, här ska det drickas morgan! Ska försöka hinna att dra årets sista grillning också, men vet inte än om jag hinner. 15:30 är det möte inför spelningen nästa helg, jag och Louise ska gå på de sen ska jag hem och göra mig klar till kvällen och efter det bara vänta på att Rikard och de andra kommer och hämtar mig. Sedan bär det av mot gävle!

Just nu känner jag mig inte ett dugg taggad till de, tack vare att jag satt och tänkte på det där tidigare imorse. Men förhoppningsvis så ordnar det upp sig under dagen!

Nu ska jag gå och lägga köttet i marinad.
Tjing

Hoppas vi ses där nästa lördag! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: