Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Snart slut på sol och värme

Sommaren 2010 är snart över, snyft.. Känns faktiskt riktigt tråkigt :( Men en sånn sommar det har varit!

Har inte blivit nå skrivet här på ett tag, beror på att vi bara har en dator hos mamma nu för tiden, och den är ju så seg så står inte ut med den. Men nu är jag hos pappa en sväng så passar väl på nu :)

Ccw var helt underbart! Hade så fruktansvärt kul! (bilder finnes på facebook) Tisdagen och onsdagen var roligast, umgicks med Louise och Sara då. Helt sopsluta kvällar :) Synd bara att jag skulle bli sjuk på slutet, så vart nykter på torsdagen och åkte hem på fredagen, en dag för tidigt. Menmen, sånnt händer! Längtar redan till nästa år.

Igår fick jag äntligen ur tummen ur röven och gick till arbetsförmedlingen. Jessica följde med hon också :) Så vi pratade lite skit och så efteråt, kul! Har inte träffat henne sen studenten. Och vi som träffades nästan vare dag i 4½ år! Vi gick alltså i samma klass så länge :P

Idag ska jag och pappa till kvarn i jäderfors och måla, hoppas att regenet håller sig borta bara. Efter det så blir det väl bara lungt kan jag tänka mig.

I helgen hoppas jag på att det bli sthlm cruising! Men får se hur de blir med de, verkar inte vara så många härifrån som ska dit =/ Blire inge av med de så blir det väl folkrace festivalen ist! Öl ska jag då dricka iaf!

Nä, nu ska jag slänga mig på soffan ett tag innan pappa kommer hem :)
tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: