Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

This sucks!

Konstaterar här med att vara arbetslös är helt värdelöst. Visst är det skönt att få sova hur länge man vill, kunna supa när som helst om man så vill och stanna uppe hur länge man vill utan att behöva oroa sig för att man är för trött dagen efter. Men det är så tråkigt! Har varit arbetslös i ca en månad nu och jag börjar tröttna redan.

När jag vakna upp imorse så kände jag att jag vela göra nå vettigt utav dagen. Drack lite kaffe och åt frukost, klädde på mig och gick ut för att städa bilen. Det tog ca en halv timme. Sedan gick jag ut på altan och pilla lite och lekte med Nisse (katten) ute på gräsmattan, och nu sitter jag här igen. Vad fan ska jag hitta på resten av dagen då? Dom få vänner man umgås med nu för tiden går antigen i skolan eller jobbar om dagarna.. Inte har jag råd att tanka bilen heller så man kan dra iväg på nått. Och inte är de nå kul att dra iväg själv heller.. Skulle vela vara ut och plocka svamp, men inge vidare vettigt att dra ut i skogen själv utefall man går vilse.. TRÖK!

Nu längtar jag ännu mer till lördagen!

Så jag längtar till Power Meet 2011, det kommer att bli kanon!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: