Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Året 2010

Sitter med färg i håret nu och tänkte att jag ska fördröja tiden lite med en egen lista:

Årets bästa: Att jag och Tina fick tillbaka kontakten!
Årets sämsta: En sak som jag inte drar upp här, och att Tina flytta
Årets kallaste: Avesta vinter cruising!! -34, brrr
Årets varmaste: Power Big Meet! + 30, svettigt värre!
Årets kommentar: ''klockan är åtta, det här är ekot'' Bara jag, Tina och Louise som fattar de =)
Årets skratt: Många. Men ett är gårdagens som jag aldrig kommer att glömma, jag och Tina fick åka epa hem ifrån krogen. Vi skratta så vi höll på att dö! Haha
Årets tår: Det har varit mycket tårar som har fallit detta år. Mest över saknaden till morfar och för att jag ofta känner mig ensam och helt värdelös mellan gångerna.
Årets julklapp: Kaffe muggarna jag fick av mamma =)
Årets semester: Ja, de måste bli Norge då. Alltid lika underbart!
Årets snyggaste: Alexander Skarsgård!! haha
Årets nya kontakt: Har kommit klubbens medlemmar mycket närmre, vilket är skit kul!
Årets ögonblick: När klassen gick upp på kullen på studenten, och när vi sjöng student sången och kasta mössorna - den bästa känslan jag har varit med om!
Årets konstiga: Tinas KUK tatuering, haha! 
Årets fylla: Vintjärn var den värsta, ccw och PM dom bästa!
Årets bakfylla: PM och ccw. Men ccw lär nog fan slå allt, haha!
Årets besvikelse: Mig själv måste jag nog säga.
Årets jobbigaste: Att säga hejdå till klasskamrater, lärare och skola. Och nu på söndag kommer Tina att åka till Norge igen, det kommer att bli hårt.
Årets köp: Alla Cpt Morgan flaskor!! haha
Årets bästa vänner: Tina, Louise och Fredrik!

Nu kommer jag inte på nå mer att skriva. Men året har varit underbart! Nästa år kommer att bli ännu bättre.
Tack alla ni som har gjort år 2010 oförglömligt <3

-

Idag har det varit lite jobbigt. Fick reda på att pappas närmsta kompis och bästa arbetskamrat har prostata cancer =/ Så pappa har varit ledsen, det gör så ont i mitt lilla hjärta. Önskar så att jag kunna göra nått! Nu är det bara att hoppas att han blir frisk igen.

Nu ska jag skölja ur färgen, sen sova. Låååång dag imorn! Hoppas vi ses i Järbo alla!! =)


Önskar alla er läsare ett gott nytt år och en god fortsättning! =)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: