Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Bakfull

Jo de var väl bara förnamnet av vad man va när man vakna i morse =) Men efter en ipren och ett stort glas kallt vatten så var det över. Skulle lätt kunna börja dricka nu igen, även fast det kändes som om att jag skulle dö bara för 1½ timme sen haha.

Hade skit kul igår! =) Satt först hemma hos Fredrik och drack, med han och Lisa. Sen kom Louise och hämtade oss och så hämtade vi upp Sandra innan vi drog till Garnliden. Var inte så mycket folk när vi kom, men inom en timme vart de full fart där. Har aldrig varit där och druckit förr, helt ok ställe =) Hellre de är tattar lobby eller red club iaf!

Dessvärre så slutade kvällen med bråk, nån gubbe slog till en tjej så hon låg på golvet och kunna inte röra sig. Tråkigt att de ska bli så! Då åkte vi hem, käka donken och kolla på folk. Jag och Louise pratade som vanligt om Power Meet haha, så klockrena minnen så det går inte att låta bli att prata om de =)

Sitter just nu och väntar på mat från aga, muuuumms!! Sen ska jag pyssla omkring lite här hemma innan jag och Louise ska bege oss till Högbo =) Mys. Mamma är bakfull så hon vela inte åka så då tar jag med mig henne ist =D

Nä, nu blire tv tills maten kommer!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: