Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 19

Något jag saknar.

Det finns mycket jag saknar.. Men det jag saknar mest är min barndom, när vi fortfarande var en familj, när mormor, morfar och farmor levde, när allt var så enkelt. Jag saknar huset i bodde i sååå mycket! Jag drömmer ofta om nätterna att vi flyttar dit igen, lagomt till jul. Det känns så verkligt.. Blir lika besviken varje gång jag inser att det bara är en dröm. Åkte förbi där igår en sväng, det gör fortfarande lika ont..

Annars så saknar jag kärlek och närhet, sommaren och Tina! 

-

Fredag igen. Men de är som vilken vanlig dag som helst för mig.. Har städat nu på morgonen och nyss ätit lite, och just nu sitter jag och dricker kaffe. Ska strax åka till ica en sväng och ta ut lite pengar åt lillebror som han har gjort sig förtjänt av. Närmare sagt 1500 kr, fick nämligen in 3500 kr till denna vecka =) Skönt. Så ska kolla efter en ny vinterjacka nu. Och så har jag lite julklappar kvar att köpa till mamma, pappa, farfar och Hugo. 

Längtar som en tok till julen, ska bli så gött med julbord haha. Och rocken på juldagen =) Ska bli kul!

Nä, nu ska jag göra nå vettigt.


Snart så. Missar dessvärre festen på Moonshine eftersom jag ska på detta =/ Tröök.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: