Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dag 27

Min favoritplats.

Min absoluta favorit plats är Elgå i Norge, helt underbart är det där. Så fridfullt och inga idioter i närheten! Men sen är så klart mälarcampingen i västerås under PM ett favorit ställe och Rättvik är ju helt underbart de också, speciellt under ccw =)

Så nu är jag klar med den där trök listan har jag bestämt :P

-

Igår vart de lugnt. Tog mig en mojito och en jäger som jag satt och smutta på, och kolla på Kung Fu Panda, haha. Sen kolla jag på nån annan film innan jag somna. Mysig kväll =)

Nu sitter jag här och är ny duschad, ska koka en kopp kaffe nu sen göra mig klar. Efter det blire bara slapp tills det är dags för möte med klubben. Efter det ska jag nog åka till ica och köpa pepparkakshus som jag ska göra hihi. 

Så ser min söndag ut.

Adios!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: