Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Dan före dopparedan

Snart är julafton här. Helt otroligt! Snart är detta år slut också, vart fan tog tiden vägen!?

Idag är de full upp. Jag ska: städa mitt rum och hjälpa mamma att städa resten av huset, fixa med julklappar, baka bullar, fixa skinkan, handla, göra fint ute och sen är det uppesittarkväll! 

Kl 15 typ går Tinas tåg HEM, kan fortfarande inte förstå det. Om allt går som de ska så har jag i denna tid imorn fått gett henne världens bamse kram. Min fina! <3

Imorn kommer Pappa, Farfar, Farbror, Emil, Linda och Hugo hit vid lunch tid.. Blir väl lite mat och så då, sen Kalle Anka och julklapps öppning efter det. Sen är det bara å vänta in kvällen. Ska dricka lite med Fredrik och Louise som vanligt på julafton =) Tina ska umgås med Sandra, dom ska till årsunda. Men får supa loss med Tina på lördag istället jag =) 

Om de inte blir nå skrivet här imorn så vill jag passa på att önska er alla en jävligt God Jul!

Goodbye.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: