Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

....

Känner mig lite bättre nu. I natt var det inte långt ifrån att jag ringde en ambulans, och då är de riktigt illa. Men jag hann somna om och när jag vakna så mådde jag bättre. Hoppas att det håller i sig!

Skulle egentligen fylla i tatueringen igår, men eftersom att jag var så dålig så gav jag bort tiden till Louise och Lotta ist, dom skulle göra en kompis tatuering.. Hoppas jag får en ny tid snart.

Har fått spunk av att jag inte har kunna göra nått. Jag kunna inte ens ta mig ur sängen igår.. Så ska försöka få nått gjort idag, tvätta och städa lite tänkte jag.

Imorn ska jag till tandläkaren :( Fy!!! Hoppas det går bra. Och på fredag ska jag och mamma till Kia och Joel i gävle och lämna Joels julklapp, och så blir det väl lite fika och så =) Sen på lördag äre jul konsert med The Refreshments och Nisse Hellberg sen har Louise sin födelsedagsfest så ska dit också, men blir dock nykter. 

Nu ska jag göra nå vettigt.


Visste ni att Markus från filmen Fucking Åmål har dött?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: