Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Gäsp

Usch va trött jag bli av detta väder..

Tidigare idag var jag och mamma och stor handlade.. Sen när vi kom hem så kasta jag in en grandiosa pizza i ugnen, orkade inte laga mat hihi. Gött var de! Vi åt kl 14:30, då var det nästan mörkt ute redan.. Efter det så vart de tv innan jag och mamma tog tag i gardinerna, så har bytt till julgardiner här hemma nu. Har skrivit jul kort också =) Men konstigt nog så försvinner den så kallade jul känslan mer och mer för mig ju närmare julen vi kommer.. Tråkigt! 

Nästa helg är det jul konsert med mamma och Kicki som gäller, typiskt nog så ska Louise ha sin födelsedags fest då också. Förhoppningsvis så är jag inte allt för trött när vi kommer hem så jag kan gå dit och ta en grogg och umgås lite med dom. 

Louise fråga även igår om vi skulle åka till Avesta cruisingen den 5 jan tillsammans, kommer att bli helg great! Synd att Tina har hunnit åka hem då.. Annars hade det varit helt perfekt, just like the old times.

Verkar inte bli nå lucia rock i helgen, verkar va dåligt med folk som ska dit =/ Tråkigt. De flesta härifrån ska på Eddie Nilsson, så lutar mot att jag och Fredrik drar dit ist på lördag. Förstår inte hur folk egentligen kan välja Eddie framför lucia rocken, menmen :P Nykter ska jag då inte va i helgen iaf, de har jag bestämt!

Nu ska jag dricka upp kaffet sen skjutsa bröderna till åshammar. 


Så härlig sommar bild tycker jag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: