Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Julfint

Nu är allt pynt uppe =) Skönt. Nu äre bara julstädningen, handlingen och bakningen kvar. Handla ska jag och pappa göra ikväll, baka ska jag göra imorn och på torsdag blire städning.

Är för övrigt helt slut efter nattens snöskottning. 5 timmar tog det för mig OCH Fredrik. 4 timmar bara vid sjukan, det som tar ca 1-2 timmar egentligen, och då var vi två. Så ni kan ju tänka er hur mycket snö det var.. Fyfan va slut jag var när jag kom hem!! Och idag har jag träningsvärk från helvete haha. Men ikväll blire ut igen, får sällskap från Fredrik då med, skönt. Roligare att vara två så man har nån att snacka med :P

Ser ut att bli ett jävla snöande i jul :S Hoppashoppashoppas att jag får ledigt iaf, annars vet jag inte riktigt vad jag gör. Längtar så jävla mycket till jag ska åka och hämta min kära Tina <3 Och juldagen då vi ska till hälsinge skogarna och rocka loss.. Åh det känns så underbart att hon ska komma hem. Men det kommer att göra så ont när hon kommer igen, om inte jag kan ta mig till Narvik nå så kommer vi förmodligen inte ses fören i sommar igen :( Det är ett halv år de. Men detta halv år har gått extremt fort. Känns inte som om att det var så länge sen vi sågs egentligen..

Ikväll ska jag kolla på nån jul film och fläska tills det är dags att bege sig ut och slita igen =)

Hade bra alla!


Mina små flickor, haha <3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: