Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Lappmögel

Tycker det räcker med snö nu.....

Det gick bra ho tandläkaren igår. Ont gjorde de, men har varit med om värre. Min tandhygenist är nog en av de bästa som finns skulle jag kunna tänka mig =) Hon är så lugn och snäll, och ger en massa fina komplimanger haha.

Det vart inge jobb igår, Fredrik tog de istället. Det vart missuppfattat, de trodde att jag var sjuk än. Menmen, skönt att få sova iaf haha. Det snöar skit mycket nu, så de blir väl till å bege sig ut i natt istället då. Har nyss varit ute och skottat lite här hemma, ska dra fram dammsugaren nu och städa undan innan mamma aka Hitler kommer hem. Måste även dra upp sjuke lillbror ur sängen så han gör det han ska med.

Skulle ju till gävle idag och hälsa på Kia och Joel, men Joel hade spytt och haft sig i natt så får se hur de blir med de =/ Nu när jag har blivit av med min magsjuka så vill jag gärna inte bli smittad igen. Men vill så gärna träffa dom! Känns som om att jag har missat så mycket av Joels uppväxt. Han har redan börjat gå och springa runt.. Önskar att vi sågs mer..

Jaja, dags att dra igång med de vettiga nu!


Köpte denna tröja från bubbleroom igår, 55 kr bara!
Fast med frakt och skit så slutade det lik fan på 102 kr, så de vart inte så billigt ändå haha.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: