Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Löjligt

Fick nyss reda på att en bekant vid namn Martina inte lägre får bära de kläder och halsband hon vill. Hon får inte ha tröjor med Ultima Thule tryck på, för att de, enligt rektorn, är rasister. Och inte får hon ha järnkors och mjölner/torshammare halvband heller. Ska man skratta eller gråta? I tre år gick jag runt med Sverige tröjor, järnkors och mjölner runt halsen utan att nån sa nått. Även i grundskolan gjorde jag det.. Det enda som påpeka nått om de var min mattelärare, som var mörkhyad satt säga. Men han brydde sig inte så mycket.. 
Jag tycker det är så löjligt att jag bara kan skratta åt det. Vad ska dom kunna göra? Kasta ut henne från skolan bara för de? Nej, det kommer att bli en sån jävla uppståndelse över det då. Det är bara tomma hot, så fjantigt. 

Idag har jag handlat julklappar med mamma. Köpte två till åt Tina, en till Hugo, en till Joel och två till pappa och en till till Linda och Emil. Bara en till åt mamma nu, sen äre klart! Skönt. Tycker det kan bli jul nu, är så sjukt sugen på julbord =) Och så vill jag att Tina ska komma heeeem!!

På lördag äre luciarock, hoppas på att man kommer iväg dit. Skulle va skit kul!

Nu ska jag glo på tv..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 frun din
skriven :

Mäh! va ju ingen som brydde sig förut när ni såg ut som ja, gudarna allt möjligt. Patetiskt!



Men du, menar du Peter Folkesson? hahahah hette han inte så?

2 Pastorn
skriven :

Vart håller den rektorn hus nånstanns ?

3 Martina
skriven :

jag vart ju faktiskt avstängd för att jag kom till skolan dagen efter i en tröja det står sverige på , med svenska flaggor och karoliner + att jag bar mjölner och järnkorset .... helt sjukt . får tydligen inte bära det eftersom vissa kan känna sig kränkt och för att det kan anses rasistiskt ... för att vissa rasister använder samma symboler . ska vi då sluta att sjunga nationalsången och byta flagga också för att rasister använder detta ??? helt sjukt !