Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag morgon

Har blivit dåligt med skrivet här, men har varken orkat eller haft lust till de så :P

Dom senaste dagarna har det inte hänt mycket. Umgicks med Tina här om kvällen, vi åkte runt i min bil bara och snacka skit på de sättet bara vi kan göra. Och i söndags natt jobbade jag lite.. 

I måndags var jag och Linda till köpis. Vart ett par högklackade skor, röda.. Skit snygga! Dock märkte jag att dom var lite för stora när jag kom hem, typiskt :( Köpte även ett par nya stövlar, men klack på då alltså. Och två tröjor, en röd och en svart spetsig, skit snygga tillsammans. De vart bara de, fanns typ inget snyggt tyckte jag! De var redan så urplockat..

Idag ska jag snart ned till arbetsförmedligen och få ett papper ifyllt, segt. Trodde jag skulle slippa de, men fick påminnelse om de igår haha. Sen efter det ska jag hem och plocka undan lite julsaker, jultomtarna ska få åka in i garaget nu igen. Känns nästan lite tråkigt de :P

Sen ska jag göra mig klar och bege mig hem till pappa och fira bror som fyller 22 år! Grattis! 
Efter det är de bara att åka hem och korka upp. Jag och Tina ska ut ikväll tänkte vi! Tror att Sarah skulle med också, kul! =)

Imorn blir det kanske en sväng till valbo, annars blire bara lugnt. Nyårsafton på fredag ju, måste va pigg då!
Hoppas att vi ses i järbo då, missa det inte!! =)


Åh, sommarrrrr!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: