Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Shopping

Jo ni, idag fick plånboken smaka på.. Köpte inte så mycket saker, ändå blev de så dyrt.

Detta köpte jag:
Två BHar
Baseball jacka
Scarf
Varma skor
Spets nattlinne
Julklappar till mamma, Linda, Joel och Tina.

Mamma köpte nytt ljud till datorn (äntligen) en tröja, leggins, midjeskärp, julklappar till lillebror och julklappar till mig haha. Tråkigt att jag redan vet vad jag ska få av henne.. Detta ska jag få:




MYCKET nöjd !
Vela egentligen ha en el tandborste, men dom var så klumpiga alla för min lilla mun. Så fick den där vågtången eller vafan det är istället. Och muggarna lära jag bara ha! Jag menar, hur snygga är dom inte!?
Riktigt tattoo/sailor/rockabilly motiv på dom =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 frun din
skriven :

Men anna, EXAKT den där locktången har jag och jag har nog använt den ca 5 ggr, har liksom inge hår kvar så du hade kunnat fått min! och jag önskar mig också sånadär koppar dom e awesome!