Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Excuse me

Igår vart det valbo en sväng med mamma och Kalle, for runt lite i affärerna och kolla. Jag skulle kolla om skinnjackan jag så gärna vill ha fanns kvar, och de gjorde den. Och så skulle vi köpa lite baby kläder. Och kolla på när The Playtones spela :) Bra var dom! Efter att vi hade kollat på dom så drog vi till gävle, hem till Kalles dotter Kia. Hon fick en son för tre veckor sen, Joel.. Hur söt som helst! :) Synd att jag fortfarande är sjuk så kunna inte gosa nå med honom. Men mamma var nostalgisk tror ja, haha! Åååh va jag längtar till den dagen jag själv är mogen nog för att skaffa en sån där krabat tillsammans med mannen i mitt liv :) Men dit är det måna år kvar!

Var helt slut när vi kom hem igår. Känns att förkylningen sitter kvar i kroppen, har liksom ingen ork. Bara att skotta lite snö håller på å tar livet av mig. Skit drygt!

Denna vecka har jag praktik med bror. Ska skotta en jävla massa snö. Förhoppningsvis kanske man får nån krona för det med, så jag kan köpa den där förbannade skinnjackan haha! Och ett par nya skor.. Pengarna jag får nu i veckan (studiebidraget) måste jag spara till Finland resan och en eventuell bandy final!

Tänkte ta en uppfriskande promenad nu på morgonen, men när jag såg att det var -22 ute så sket jag i det. Man fryser ju ihjäl om man ska bege sig ut nu! Men tänkte ta och försöka träna lite inne under dagen och sen försöka skotta lite snö.

JAG VILL HA VÅR NU!!!!!!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: