Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Extas

Har helt fastnat för Niclas Wahlgren - Extas =) Otroligt härlig låt!

Skolan gick ju minst sagt fort idag. Började 08:40m sluta 10:45. Skönt! Gick hem då och åt och packa, sen gick jag ned till stan. Hitta ett par skit snygga jeans, och eftersom att jag har fått sånna jävla höfter nu så får jag inte på mig dom jeans jag har. Så skulle verkligen behöva nya! Men så klart så fanns dom inte i min storlek.. Suck! Det var dessutom rea på dom, 120 kr kostade dom endast! Va less jag blev. Men de var nog lika bra, her egentligen inte dom pengarna så :P Hitta en massa annat snyggt som jag också vela ha, men kom endast därifrån med hårspary :P Haha.

Skulle till tatueraren också, men det var stängt när jag kom =/ Så ska dit på måndag ist. Gick hem till Sara & Jim en sväng då ist och väntade på att mamma skulle komma å hämta mig :) Kul att träffa henne igen!

Ikväll ska jag bädda ned mig i soffan med kladdkaka och popcorn! Nå annat orkar jag inte. Känner inte för nå annat heller. Känner faktiskt ingen lust för att häva i mig en massa alokhol nå längre! Fast visst skulle de va gott med en kall öl :P Länge sen nu de! Men jag orkar helt enkelt inte vara bakfull, det är liksom inte värt de nå mer.. En hel dag går åt helvete, man får inget gjort. Så nu mera blir det bara alkohol när det händer nå speciellt! Får se om det bli nån öl nästa helg på lördagen, men måste ju hålla sig städad då med så isf blir det bara en eller två öl. Fler ön två kan jag inte ta, för då går det bara utför sen :P Måste vara pigg dagen efter så man orkar gå upp och dra sig till kng igen och städa..

Nu ska jag baka en kladdkaka sen dra mig till ica och köpa nå annat gött!
Tjing
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kenny
skriven :

Tror du skulle passa bra med typ en hel överarm tatuerad. Skulle vara snyggt.