Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Sverige, vart é vi på väg?

Fredagen blev lugn för mig.. Under kvällen/natten följde jag med bror ut och jobba, men det var inte så mycket att göra så det tog bara ca 2 timmar. Rätt skönt! Lördagen höll jag på och fixa lite här hemma, sen mot kvällen vart jag bra nog sugen på öl. Tur som var så var pappa och mina bröder över till åland under dagen så pappsen köpte med sig gindrikar med sig hem åt mig, och så köpte jag några öl av bror =) De satt fint kan jag lova! Men nån höjdare var inte kvällen.. Satt här hemma med Louise och Fredrik och drack först, sen åkte vi till Rowdy's, var typ inge folk alls där så vi for vidare till Hillbilly's.. Men där hände det inte mycket heller. Jag började må jätte dåligt och vela bara hem ganska så direkt efter att vi hade kommit dit. Och det var inte för att jag drack mycket, jag drack bara 2½ gin och 2 öl.. Måste ha varit för att jag åt så dåligt under dagen. Roligaste under kvällen var när vi åkte till max och åt, Kenny var ju inte i det nyktraste laget och fick en att skratta från hjärtat =) Haha! Kom väl hem runt 3, så skönt det var!

Under dagen har jag känt mig jätte seg och helt efter.. Känns fortfarande så. Drygt! Tänkte hoppa in i duschen snart, då kanske man piggnar på sig.

Veckan som kommer är det lov, vad ska man hitta på dårå? SKa iaf hem till Sara och kika hur det blev i lägenheten och ta en fika med henne =) Sen kanske det blir jobb med bror nån natt också. Den som vill hitta på nått kan ju höra av sig vettja!

---

Satt och kolla på Kalla fakta för ett tag sen. Det handlade om invårnarna i Rinkeby.. Det finns en viss religiös grupp där som vill införa vissa lagar som finns i deras hemland i Rinkeby.. Typ att kvinnor inte ska få ha så mycket rättigheter, barn ska göra si och så och en massa annat, som för oss svenskar, låter helt skruvat. Tur som är så är det invadrare där som motarbetar det. Dom tycker faktiskt att de ska respektera de svenska lagarna och anpassa sig efter dom, även fast de också kanske har lite svårt med det. Det var en som sa något vettigt i programmet - ''det som pågår i vårat hemland kan vi inte bekämpa härifrån''. Det är de den rörelsen försöker att göra. Med hot, våld mot alla som motsätter sig, vadalisering och det finns dom som är rädd för att det kommer att gå så långt att de kommer att själmordsbombare sätts ut. Denna rörelse blir bara större och större i Rinkeby och Rosengård.

Man undar vart Sverige är på väg? Det skulle inte förvåna mig om den där rörelsen får igenom de lagar de vill ha inom några år om inte någon sätter ned foten. Eftersom att nästan alla politiker här i Sverige är så rädda för att sätta sig emot invadrare, de är rädda för att bli kallade rasister och dyligt. En efter en dyker moskeérna (eller hur de stavas) upp. Snart är man väl rasist om man går till kyrkan. Man är ju rasist för att man är stolt över det land vi har och för det land Sverige en gång var..

Det land Sverige var förr kan man säga att man är stolt över. Man kunna säga att man var stolt svensk(och just ja, man är ju rasist för att man är stolt svensk nu för tiden......) men det land Sverige är på väg att bli, ja.. Jag vet inte om man kan vara så stolt över det. Jag är faktiskt orolig över vart fan vi är på väg rent ut sagt.

Och nej, mina kära vänner, jag är inte rasist. Men jag har mina åsikter jag också..
Dom kan jag dra upp nån annan gång, nu är det dags för mig att hoppa in i duschen =)
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: