Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Minnen

Idag skulle morfar ha fyllt 86 år.. Så jag saknar honom. Inte en dag går utan att jag tänker på han <3
Tidigare under dagen så satt jag och mamma och gick igenom lit grejer efter honom. Hitta ett kuvert där det stod ''skall vara kvar'' vart ju så klart jätte nyfiken på vad det var, och när jag kollade så var det gamla betyg från den tiden när han var dräng. Och betygen från skolan.. Och sist, några kärleks brev från mormor som hon skrev till honom när han låg i flottan. Breven som han hade sparat var ifrån 1945, allstå var dom 65 (!!) år gammla. Tyvärr så står det i nån krånglig skrivstil som jag inte föstår mig på riktigt :P Men mormor förklarar i varje brev sin stora kärlek till honom. Då var dom endast i 20 års åldern, och de höll ihop tills mormor dog 2002. Helt fantastikst! Nån dag här framöver ska jag försöka översäta dom där breverna så man får reda riktigt på vad det står..

Annars idag har jag skottat en massa snö, så nu är jag helt slut..

Nu sitter jag och lyssnar på musik bara och tänker mig tillbaka. Både på det bra och det dåliga.. Jag har ju varit usel på att lägga ut bilder här, så tänkte slänga fram några nu på några väderfulla minnen!


Tina och Louise på min 16 års dag.

Skolavslutingen i 9an.

Louise på en utav dussintals fester hemma hos Mats.

Valkalampi med Louise och hennes far sommaren -07. Underbara dagar!

Tältning på fotbolls plan i stensätra, haha! Också sommaren -07. Vilka idéer jag och Louise fick för oss =)

Dalhalla med Louise, mamma och Kalle. Såg Carlene Carter där, helt underbart!

Power Big Meet tillsammans med åter igen - Louise =) även Kenny, mamma och Micke.

Louise 17 år. En kväll jag sent lär glömma, haha!

Norge, alltid lika underbart år efter år..

Classic car week -08 med Sara, haha!

Festen hemma hos mig i sommras.. Underbar kväll! Men dagen efter hade jag 2009's värsta bakfylla.

Classic car week i sommras.. Var ju mer eller mindre katastorf. Årets ska bli bättre! Hur som hellst, orkar inte lägga upp en massa bilder på allt jag var iväg på med Sara E, Micke och Tony. Överallt var vi och drack grogg och ragga. Otroligt kul hade vi tillsammans i sommras! Synd att vi inte umgås mera..

Power Big Meet i sommras, har sagt det förr och säger det igen, bästa dagarna under hela 2009!! Hade sjukt kul med Louise, Sara, Jennie och Fredrik. Hoppas årets blir minst lika bra!

Årets höjdpungt hittills är helt klart Black Knights reunion! =) Mycket folk, stämmingen var på topp, en hel lyckad kväll helt enkelt! Lite stressigt att jobba bara =)

 

Sååååå, nu har jag lagt ut bilder så nu kan ni inte klaga på det! =) Som ni märker så är Louise med på många, har så sjukt många sjuka minnen tillsammans med henne! Hon och jag har aldrig tråkigt. Hoppas det blir fler minnen tillsammans med henne och resten av mina riktiga vänner under 2010!

Nu ska jag ta reda på disken sen ska jag sova =)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: