Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Nedrans snö!!!!!!

Åååh va less jag blir på denna snö!!

Imorse väckes jag av att bror kom in stormandes på rummet och groma att vi skulle ut och skotta snö vid sjukhuset.. Men jag med mitt jätte gulliga morgonhumör vägrade! Haha, jag var som en trotsig 5 åring nu när jag tänker efter :P Det värsta jag vet är när folk stormar in och väcker mig på morgonen. Då blir hela dagen förstörd för mig sen.. Så har varit lite små putt hela dagen. Men efter en stor städning här hemma så kom jag på andra tankar och vart genast snällare, haha. Tänkt så mycket en stor städning kan göra!

Eftersom att det har varit + grader idag så har snön varit tung, det gillade inte mina axlar, speciellt inte den jag har mest problem med. Mina skulderblad tar emot mina revben, värst är det på vänster sida.. Och smärtan blir inte bättre av all denna snö skottning kan jag lova. Men bara bita ihop och proppa i sig ipren de!

Ikväll då? Ja, har ingen aning om vad jag ska göra.. Tror bror skulle ut och köra snö i natt, kanske hjäpler honom då istället. Han vart inte allt för glad när jag vägra följa med i morse :P Annars funderar jag på att kanske ta en sväng till Rowdy's, men vet inte om jag har lust och orkar än :P Då lär man ju sminka sig å jävlas.. Men imorgon ska jag och Louise dit en sväng iaf =) Men jag blir dock ofrivilligt nykter, no money..

Nä, nu ska jag plocka ur tvättmaskin.
Ha en bra fredag alla!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: