Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Onsdag

Slänger in ett inlägg innan jag ska iväg..

Igår var det skolan som vanligt, gjorde inte nå speciellt. Efter skolan så mötte jag upp Louise och vi gick vidare till tatueraren, så nu äntligen har jag bokat tid! Torsdag nästa vecka, yeeej =) Skönt att få en tid så fort! Efter att vi hade varit där så åkte Louise hem och jag började vandra hemåt med. Resten av kvällen blev det lugnt, var ut och handlade med pappa en sväng bara.

När vi var på väg ut ur affären och träffar jag på min barndoms kompis Emelie och hennes mamma, har inte träffat dom på evigheter! Kände inte alls igen dom från början. Vi bodde grannar i, jaa. Hur många år som hellst! Nu måste det vara minst 10 år sen jag såg dom. Så det var riktigt kul!! Fick reda på att Emelie bor här i Sandviken nu, så förhoppningsvis stöter man på henne flera gånger =)

Idag vart det inte heller många knop i skolan. Hjälpte Kalle och satt på snökedjor på grävlastaren bara..
Nu ska jag starx åka hem till farbror Stig som fyller 62. Tror ja? :P

Snart är det helg med! På fredagen blir det lugnt med lite fix och mys hemma bara. Och vila ut på lördagen så man orkar med kvällen/natten sen! Ser fram emot de så nå fruktansvärt. Ska bli kul att få befinna sig bland lite nytt folk.

Nä, nu ska jag gå och göra mig klar.
Tjing

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: