Eat my shit

and feel the taste of my fantastic life

Outlaw heart

Vaknade halv 9 i morse, fick knappt hälla i mig en kopp kaffe innan bror sa åt mig att byta om och klättra upp på taket och skotta av snön där.. Sagt och gjort. Men allt är inte klart än.. Emil skulle få låna en traktor under eftermiddan så vi får undan lite snö från gården, så vi får plats med mer.. För tydligen skulle det komma mycketmycket mer snö denna vinter *s* jag som trodde att det skulle vara över nu snart. Är så trött på detta nu!!

I helgen drar båda bröderna, pappa och farbror till åland och roar sig.. Vad ska man själv hitta på då? Hittar väl antagligen på nå med mamma under helgen.. Verkar inte finnas så mycket annat kul att göra så.

Nu när jag har fått tillbaka min bil så är jag sugen på att åka iväg nånstans under lovet.. Synd att man ska ha så jävla taskigt med pengar bara =/ Skulle ju va super kul att åka till nån annan kommun och ta nån öl.. Jaja, får se hur det blir med den saken =)

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem ifrån affären. Sen blir det väl dags att laga mat, sen bege sig upp på taket igen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: